لیست هتل های همدان

لیست همه هتل های همدان + آدرس + تلفن + مقایسه

لیست همه هتل های همدان

در همه شهرها نیاز به هتل وجود دارد این نیاز در همدان به دلیل توریستی بودین بیشتر احساس میشود چرا که مهمانان و مسافرین زیادی همه ساله برای استفاده از مراکز توریستی و محبوب آن وارد این شهر میشوند که همین امر نیاز به وجود سرپناه و مکانی آرام و راحت برای ایشان را دوچندان میکند.

اگر هتل و مراکز اقامتی مناسبی در همدان ارائه شود و ایشان خدمات مناسبی را دریافت کنند تجربه مسافر با خاطره ای خوش همراه خواهد شد و موجب میشود که تبلیغات خوبی نیز برای همدان علی الخصوص در صحنه بین المللی شکل بگیرد تا همه ساله رونق و توسعه گردشگری را در این شهر بتوانیم بیش از پیش شاهد باشیم.

چطور یک هتل خوب در همدان انتخاب کنید؟

میتوانید به تک تک این هتل ها که در همین مطلب برای شما لیست شده تماس بگیرید و مشخصات ، قیمت و ویژگی های مورد نیاز را پرس و جو کرده و برای هر کدام  که نیاز داشتید درخواست رزرو خود را مطرح نموده تا به محض رسیدن به همدان بتوانید در آنها ساکن شوید اگر هم سوئیت نیاز داشتید ما در خدمتیم.

خوشبختانه در چند سال اخیر هتل های خوبی به همدان اضافه شده که در ذیل به آنها اشاره خواهد شد. و برخی هتل ها نیز مرمت و بازسازی شده اند که نشان از بازدهی خوب صنعت هتل داری در شهر همدان دارد و به نظر میرسد در صورت تعامل با دنیا و رشد هرچه بیشتر گردشگری در ایران بتوان آینده بهتری نیز برای این صنعت در همدان امیدوارد بود.

معرفی هتل های خوب در همدان

هتل باباطاهر همدان

این هتل که امکانات رفاهی مناسبی دارد و در منطقه مناسبی هم واقع شده (دور میدان باباطاهر جنب آرامگاه باباطاهر)

هتل بین المللی باباطاهر همدان

به نظر بنده به عنوان نگارنده این مطلب همچنان بهترین هتل در همدان به شمار میرود و پرسنل خیلی خوب و مودبی هم دارد. شخصا تا کنون در این هتل اقامت نداشته ام اما برای مراسمات مختلف به وفور به تالار های آن دعوت شده ام که در این راستا خدمتتان عرض میکنم کیفیت غذا و پرسنل خیلی خوب بود اما برای فهمیدن همه آپشن ها و خدمات ایشان همچنین تلفن و آدرس دقیق به لینک زیر بروید:

آدرس و اطلاعات هتل باباطاهر همدان + تلفن

 

هتل امیران همدان شعبه یک و دو

این هتل جزو خوب هاست و دیزاین داخلی و خارجی خیلی خوبی دارد که در دو شعبه فعالیت میکند البته شعبه یک موقعیت مکانی بهتری دارد اما شعبه دو دیزاین خارجی زیباتری دارد

هتل امیران همدان هتلی تازه ساز در همدان

هر دو در حد خوب و عالی طراحی شده اند اما ویو در شعبه دو بهتر است. در ابتدای تاسیس این هتل ها در همدان استقبال خوبی از دیزاین و نمای آن شد و بر سر زبانها افتاد! این هتل های تازه تاسیس میتوانند پرسنل بهتری هم داشته باشند اما در امکانات چیزی کم و کسر ندارند تقریبا کامل هستند و توضیحات جامع تر را میتوانید از طریق لینک زیر به صفحه مربوط به ایشان بروید و بخوانید.

آدرس و اطلاعات کامل هتل های امیران در همدان به همراه تلفن

 

هتل پارسیان آزادی همدان

این هتل در بهترین منطقه از نظر خوش آب و هوایی و ویو مناسب واقع شده که جزو هتل های با پرستیژ و خوب همدان هست و میتوانید در این هتل اقامت داشته و از سفر خود به خوبی لذت ببرید.

هتل پارسیان در همدان از جمله هتل های عالی همدان میباشد

یک زمانی در همدان شایعه شده بود این هتل متعلق به یکی از سیاستمداران که اکنون مرحوم شده هست البته در آن زمان همه چیز را شایعه میکردند که جزو اموال ایشان هست! هتل پارسیان در همدان قدمت آن بالاست و خدمات مناسبی را هم ارائه میکند که میتوانید برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر بروید و درباره آن بخوانید.

اطلاعات تکمیلی به همراه تلفن هتل پارسیان همدان

 

هتل آپارتمان خاتم همدان

این هتل آپارتمان که دور میدان فلسطین همدان ما بین امامزاده عبدالله و آرامگاه باباطاهر قرار گرفته یک هتل آپارتمان با دیزاین معمولی و قیمت معمولی هست که امکانات معمولی را ارائه میکند

هتل آپارتمان خاتم در همدان هتلی مطلوب در همدان

و میتوان گفت که باید باشد و همچین هتل آپارتمانی نیاز داشتیم و داریم که برای اطلاعات بیشتر و خواندن درباره آن میتوانید به لینک زیر مرتبط با ایشان هست بروید.

جزئیات هتل آپارتمان خاتم در همدان +آدرس

 

هتل بوعلی همدان

هتل بوعلی قطعا قدیمی ترین هتل در همدان هست و بنای سنگی با نمای بسیار زیبا و سنتی هست و دارای حیاط خوب و دلپسند میباشد

هتل بوعلی همدان جزو هتل های قدیمی و لوکس همدان

هتل بوعلی قطعا یک میراث فرهنگی هست و میتوان از آن بعدها به عنوان حتی یک جاذبه گردشگری استفاده کرد که هرچند اجازه بازسازی کامل به آن را ندادند اما دیزاین و فضای داخلی بسیار شیک و تمیز هست و اصلا قدیمی نیست و فکر نکنید که به هیچ وجه پوسیده باشد همچنین برای اطلاعات دقیقتر درباره اتاق ها و جزئیات این هتل میتوانید به لینک زیر بروید و درباره آن بخوانید.

مشخصات و ویژگی های هتل بوعلی همدان + تلفن

 

هتل مرمر در همدان

هتل مرمر که یک هتل تقریبا با کلاس پایینتر از سایر هتل ها در همدان به حساب می آید به تازگی مرمت شده و روی تالار آن مخصوصا حساب ویژه ای باز کرده اند که تالار آن هرچند برای عروسی ها دیگر به ندرت استفاده میشود اما برای یک سری مهمانی ها همچنان مناسب است چرا که قسمت مردانه آن از خیابان اصلی دید مستقیم دارد و قطعا برای مهمانی های عروسی بزرگ و جشن های شاد بزرگ زیاد مناسب نیست اما جزئیات درباره این هتل را میتوانید در لینک مربوط به آن بخوانید.

اطلاعات هتل مرمر همدان + آدرس

 

هتل ایران در همدان

یک هتل آپارتمان در همدان که تازه ساز هست و یک مدت نام هتل را از آن برداشتند و مدتی هم با نام هتل خدمات ارائه میکرد.

هتل آپارتمان ایران در همدان

یک هتل تازه ساز کوچک با داشتن امکان پخت و پز (هتل آپارتمان) که در نزدیکی هتل باباطاهر یا همان آرامگاه باباطاهر واقع شده است که از ویژگی های بارز این هتل مانند هتل سفیر ، تعداد اتاق های کم، کوچک و تازه ساز بودن آن است.

جزئیات هتل ایران همدان + آدرس

 

هتل آرین همدان

این هتل که همانطور که احتمالا شنیده اید یک هتل قدیمی اما کوچک در همدان هست از هتل هایی هست که یک زمانی خیلی مطلوب به نظر میرسید و در زمان خودش خیلی خوب بود هرچند هم اکنون هم زیاد مورد استقبال قرار میگیرد که اگر میخواهید آدرس و شماره تلفن و جزئیات هتل آرین در همدان را بیشتر بدانید به لینک زیر بروید و جزئیات جامع تری را درباره آن بخوانید.

مشخصات و اطلاعات هتل آرین در همدان

 

هتل سفیر همدان

هتل سفیر که همزمان به هتل کتیبه جزو جدیدترین هتل های همدان هست در جایی احداث شده که محله جانبازان نام دارد اما در بلوار اصلی واقع شده که به نقاط خوبی دسترسی دارد و چون همدان رینگی شکل و میدان شکل هست میتواند دسترسی مطلوبی به شما بدهد
هتل آپارتمان سفیر همدان
این هتل تقریبا متوسط رو به کوچک شبیه به یک آپارتمان بزرگ هست و دیزاین خوبی دارد و برای جزئیات آدرس ها و اطلاعات تلفن و غیره به لینک زیر بروید.

آدرس + تلفن + اطلاعات تکمیلی هتل سفیر در همدان

 

هتل کتیبه همدان

هتل کتیبه هم که در سال ۲۰۱۸ مصادف با اجلاس گردشگری در همدان به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی بود انتخاب شد افتتاح گردید.
هتل کتیبه همدان
در این سال همدان میزبان بود و این اجلاس به خوبی برگزار شد و حمایت ها و سرمایه گذاری های خوبی در راستای گردشگری در همدان شکل گرفت و یکی از همین نمونه ها را شاید بتوان هتل کتیبه دانست که خیلی هتل خوبی هست و ویوی عالی با دیزاین خوب و در نقطه بسیار خوبی از همدان قرار دارد که جهت اطلاعات تکمیلی به لینک مربوطه در ذیل همین بند بروید.

اطلاعات تکمیلی + تلفن و آدرس هتل کتیبه در همدان

 

مهمانسرای ورزش یا همان هتل پاس همدان

این مکان که در ابتدا به عنوان هتل پای میزبان تیم های ورزشی و نیز بازیکنان و خانواده های بازیکنان در تیم پاس بود هم اکنون به عنوان مهمانسرای ورزش همدان فعالیت میکند و میتواند با بازسازی و سرمایه گذاری بیشتر بیش از پیش تاثیرگذار باشد. این هتل هم اکنون در مریانج همدان و در یکی از اضلاع ورزشگاه قرار دارد.

هتل وندیک

این هتل نیز قبلا برای باشگاه پاس بود که البته اخیرا این هتل مجدد تغییر نام داده و اکنون تابلوی هتل وندیک را در سر در آن مشاهده میکنیم. وندیک به گویش همدانی به معنای پنجره میباشد.

این مطلب را برای شما عزیزانی که قصد سفر به شهر زیبا و توریستی همدان را دارید جمع آوری کردم که لیست کاملی از همه هتل های همدان به همراه ویژگی ها و تلفن و مشخصات ایشان هست امیدوارم که برای شما مفید فایده واقع شود اما چنانچه قصد ماندن در هتل ها را ندارید و میخواهید در یک خانه مانند خانه خودتان یا یک باغ و ویلای راحت و لاکچری اقامت داشته باشید و یا حتی یک سوئیت ارزان قیمت را کرایه کنید با ما تماس بگیرید تا در خدمتتان باشیم.

لیست هتل های همدان

 

 

 

 

3.6/5 - (8 امتیاز)

شاید شما دوست داشته باشید