هتل بین المللی باباطاهر همدان

هتل باباطاهر همدان

هتل باباطاهر همدان

شهر همدان دارای هتل های زیادی است که هتل باباطاهر همدان از جمله لوکس ترین و بهترین های آن ها میباشد و این نکته را میتوان از ۵ ستاره بودن هتل نیز دریافت. این هتل قبلا ۴ ستاره بوده و اکنون پنج ستاره میباشد. این هتل دارای چند سالن بزرگ نیز هست که برخی مراسمات رحلت و عروسی در این تالار ها برگزار میشود.

هتل باباطاهر همدان  یکی از بهترین اقامتگاه‌های همدان است. اگر می‌خواهید اقامتی لوکس و آسوده را در همدان تجربه کنید  هتل باباطاهر  یکی از بهترین انتخاب‌های شما میتواند باشد. اتاق‌ ها و سوئیت‌ هایی خیلی راحت با دکوراسیونی شیک و لوکس آسایش شما را تضمین میکند.

بعلاوه این هتل امکانات فوق‌العاده‌ای نظیر استخر، سالن بدنسازی، روم سرویس ۲۴ ساعته پارکینگ و فروشگاه را برای رفاه هر چه بیشتر شما فراهم آورده است. این هتل پنج ستاره، چندین رستوران ایرانی و بین‌المللی دارد تا تمام میهمانان با هر ذائقه‌ای بتوانند غذای مطلوب‌شان را نوش جان کنند.

علاوه بر تمام آنچه ذکر شد، هتل به بسیاری از مکان‌های تاریخی و گردشگری نظیر آرامگاه و موزه‌ی باباطاهر و گنبد علویان همدان نزدیک است و به این ترتیب، گردش‌ های راحتی نیز میتوانید داشته باشید.

رزرو هتل باباطاهر همدان

موقعیت مکانی دقیق هتل باباطاهر همدان

همانطور که ذکر گردید هتل پنج ستاره بین المللی باباطاهر در پایتخت تاریخ و تمدن کشور، یعنی شهر همدان و در جوار آرامگاه عارف نامی باباطاهر واقع شده است. هتل باباطاهر همدان با امکانات و خدمات بروز محیطی آرام و خاطره انگیز برای پذیرایی از تمامی میهمانان گرانقدر فراهم کرده.

فاصله کم هتل به مراکز تجاری و نقاط تفریحی و توریستی شهر سفر را برای مسافران لذت بخش تر میکند. این هتل در کنار آرامگاه باباطاهر و با فاصله بسیار نزدیک از آرامگاه بوعلی و تپه باستانی و گنبد علویان قرار دارد و همچنین این هتل تا فرودگاه فاصله کمی را دارا میباشد.

حتی برخی سازمان ها و ادارات دولتی نیز برای برگزاری جشن ها و مراسمات داخلی خود به این هتل مراجعه میکنند چرا که در این جا محیزی مناسب فراهم آورده شده و پرسنل خوب و مجربی نیز دارند.

اتاق ها و امکانات هتل

هتل باباطاهر همدان دارای ۴ طبقه و ۱۳۰ باب اتاق است که آخرین بازسازی این هتل زیبا در سال ۱۳۹۳ به پایان رسید. هتل باباطاهر در ضلع شرقی آرامگاه بابا طاهر واقع شده که مزیت این هتل به شمار میرود.

آدرس: استان همدان، همدان، میدان باباطاهر، ایران
تلفن رزرو هتل باباطاهر: ۰۸۱۳۴۲۲۶۵۱۷

 

عکس هتل باباطاهر در همدان

دسترسی های هتل باباطاهر

همچنین هتل بین المللی بابا طاهر همدان دسترسی آسانی به مرکز شهر و آثار تاریخی گنبد علویان، موزه مردم شناسی حمام قلعه، آرامگاه استر و مردخای و کلیسای استفان گریگوری دارد. هتل پنج ستاره بابا طاهر همدان با برخورداری از امکانات رفاهی و پذیرائی آماده سرویس دهی به مهمانان گرامی می باشد.

مزیت های این هتل را برای شما برشمردم و بی شک اگر هزینه سفر برای شما اهمیت چندانی نداشته باشد و به عبارتی شما وضع مالی مطلوبی داشته باشید بدون شک از اقامت در این هتل لذت خواهید برد اما ما برای شما عزیزان پیشنهاد اسکان در سوئیت همدان با قیمت مناسب را هم داریم که علاوه بر قیمت مناسب دارای ویژگی دربست بودن و نیز راحتی بالا و آشپزخانه دربست با تمام امکانات دربست را نیز شامل میشود که در صورت نیاز در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

هتل باباطاهر همدان

طبق اخباری که به دست ما رسید در امسال (یعنی سال ۲۰۱۸ ) بیشتر مسافرین خارجی که عمدتا سرانی بودند که برای اجلاس جهانی گردشگری در همدان دور هم جمع شده بودند در هتل باباطاهر سکنا گزیدند و این هتل را برای استراحت و نیز اجرای همایش ها و سمینار های خودشان انتخاب کرده بودند که همین نکته میتواند نشان از کیفیت بالای هتل بین المللی باباطاهر در شهر همدان باشد و امتیازی مثبت برای پرسنل این هتل میباشد.

3.7/5 - (12 امتیاز)

شاید شما دوست داشته باشید