هتل آپارتمان خاتم در همدان هتلی مطلوب در همدان

هتل آپارتمان خاتم در همدان

هتل آپارتمان خاتم در همدان

هتل آپارتمان خاتم در همدان در یک زمینی به مساحت دو هزار متر مربع و زیربنای پنج هزار متر  ، احداث گردیده. ارتفاع هتل آپارتمان خاتم در همدان بیش از ۲۰ متر و مشتمل بر ۹ طبقه است که دارای سی و سه واحد که هشت واحد آن اتاق دو تخته و چهار واحد آن آپارتمان سه تخته و سیزده واحد آن آپارتمان چهار تخته و چهار واحد آن آپارتمان پنج تخته و چهار واحد آن آپارتمان شش تخته می باشد و مطابق با آخرین پیشرفت های هتل آپارتمان مناسب و به روز آن را ساخته اند.

هتل آپارتمان سه ستاره خاتم در پایتخت تاریخ و تمدن ایران : ((همدان)) با بهترین امکانات و پیشرفت های به روز ساخته شده و امکانات رفاهی و خدماتی مناسبی برای مسافران این شهر ارائه میکند.

اتاق های این هتل آپارتمان داراری امکانات مناسبی نظیر وسایل سرمایشی و گرمایشی و همچنین دارای امکاناتی نظیر تلویزیون رنگی و دارای وسایل پخش و رادیو و نیز تخت هایی راحت است که در صورت نیاز به اینترنت هم میتوانید با هماهنگی در لابی از اینترنتی رایگان استفاده کنید.

عکس هتل آپارتمان خاتم همدان

تالار خاتم در همدان

برای جشن‌ها و مهمانی‌های بزرگ، تالار پذیرایی هتل آپارتمان خاتم انتخاب مناسبی است که با ظرفیت هفتصد نفر، فضایی زیبا و دلنشین و تجهیزات مدرن خاطره خوشی به مدعوین محترم به یادگار می‌گذارد. که خود همدانی ها زیاد از فضای تالار خاتم در همدان استفاده میکنند و برای ایشان خاطره انگیز است.

رستوران هتل با انواع غذاهای لذیذ و باکیفیت و کافی شاپ آن انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم میزبان لحظات ناب دورهمی مهمانان است. در قسمت پذیرش و لابی هتل نیز خدمات اینترنت، نشریه و مطبوعات، تاکسی سرویس و خدمات پستی برای مسافران ارائه ‌می‌شود تا در طول اقامت در رفاه کامل باشند.

عکس هتل آپارتمان همدان

هتل آپارتمان همدان

هتل آپارتمان خاتم، یک هتل ۶ طبقه در همدان است که ۳۵ واحد اقامتی دارد که برخی از امکانات این هتل قابل مقایسه با هتل مرمر در همدان میباشد. این هتل آپارتمان مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا و متدهای جدید هتلداری ساخته شده و اداره می‌شود اما عده ای نیز این هتل را با هتل آرین همدان برابر میدانند.

امکانات هتل خاتم و خدماتش همیشه رضایت مهمانان را جلب کرده. شما از واحد اقامتی خود در این هتل چشم‌انداز زیبایی از شهر همدان را در میتوانید مقابل خود ببینید. موقعیت مکانی هتل خاتم هم یکی از مزیت‌هایش بوده که دسترسی به جاهای دیدنی مثل تپه هگمتانه ، آرامگاه ابوعلی سینا ، آرامگاه باباطاهر و دیگر نقاط توریستی در همدان برای شما آسان خواهد بود. البته عده ای سوال میکنند که به کتیبه گنجنامه همدان هم آیا نزدیک هست که باید عرض کنم به این محل هتل نزدیکی نیست چون ۵ کیلومتر از خود همدان فاصله دارد.

اگر خواستید به هتل آپارتمان خاتم در همدان بروید معمولا همیشه اتاق خالی دارد و آدرس هتل آپارتمان خاتم در میدان فلسطین همدان است که کمی از آرامگاه باباطاهر بالاتر میباشد و تقریبا به راحتی میتوانید آن را پیدا کنید.

اما اگر میخواستید یک سوئیت تک خوابه و یا دو خوابه و یا سه خوابه با امکانات رفاهی و آشپزخانه مجهز و تکمیل به همراه پارکینگ اختصاصی بدون مزاحم و … استفاده کنید میتوانید با ما تماس بگیرید تا در خدمت شما عزیزان و مسافران همدان باشیم و سوئیت همدان دات آی آر خدمات اسکان خود را با کمال افتخار به شما عرضه نماییم.

هتل آپارتمان همدان ارزان

هتل آپارتمان خاتم در همدان

 

به هر حال کیفیت هتل خاتم هم خوب هست و قابل اعتماد هست از نظر خدمات و پرسنل نیز خوب هستند اما بعضی اوقات شما میخاهید خانه دربست داشته باشید و حوصله هتل ندارید میتوانید با ما تماس بگیرید.

مرکز سوئیت و هتل در همدان

 

2.6/5 - (10 امتیاز)

شاید شما دوست داشته باشید