هتل آرین در همدان ، هتلی مقرون به صرفه در همدان است

هتل آرین همدان

هتل آرین همدان

هتل آرین همدان در مرکز شهر همدان واقع شده و کمی بالاتر از چهارراه تختی در همدان قرار دارد که به دلیل داشتن موقعیت خوب جغرافیایی سه ستاره بودن و هزینه های متعادل آن ،طرفداران خود را هم دارد.

هتل آرین همدان با چهار طبقه و بیست واحد اقامتی آماده خدمت گزاری است. این هتل جهت افزایش راندمان کاری ، هر سال بهسازی می شود.

هتل آرین در سال ۱۳۷۸ فعالیت هتلداری خود را در خیابان تختی آغاز نمود.

هتل سه ستاره آرین همدان در فاصله کیلومتری از آرامگاه ابن سینا و برج تاریخی قربان قرار دارد و مهمانان گرامی می توانند به این اماکن گردشگری به آسانی دسترسی داشته باشند.

اقامت برای کودکان زیر ۳ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان می باشد. سرویس اضافه بصورت تخت ارائه می گردد.

هتل سه ستاره آرین در همدان واقع شده در مرکز شهر همدان و نزدیک به اماکن اداری و دیدینی شهر میباشد و  شامل چهار طبقه مناسب و دارای پرسنلی مجرب میباشد برخی اندازه اتاق های این هتل را با هتل بوعلی همدان یکسان میدانند اما خب هتل بوعلی هم از نظر قدمت و هم از نظر فضای بیرونی بهتر است. برخی هم این هتل را با هتل آپارتمان خاتم در همدان مقایسه میکنند که شاید این قیاس کمی بهتر باشد

رزرو هتل آرین در شهر همدان

هتل سه ستاره آرین همدان یکی از بهترین هتل‌های شهر همدان بشمار می‌آید. این هتل با محیطی کلاسیک و شیک با چهار طبقه که شامل ۲بیست و هشت باب اتاق و سوئیت آماده پذیرای مهمانان گرامی می باشد.

از نکات خیلی قابل توجه درمورد هتل این است که ورودی تمامی اماکن تاریخی همدان به استثنای غار علیصدر همدان را در اختیار مهمانان ارجمند خود قرار می‌دهد. البته هزینه دیگر اماکن زیاد بالا نیست اما نکته مثبتی میباشد. رستوران این هتل تمامی شب‌ها رزرو بوده و برای وعده صبحانه و نهار در خدمت مسافران عزیز خواهد بود.

تلفن رزرو هتل آرین : ۰۸۱۳۸۲۶۱۲۶۶

آدرس: ایران- همدان چهار راه تختی

در صورتی که نخواستید هتل آرین را رزرو کنید و میخواستید از سوئیت های مبله ما در شهر همدان استفاده کنید و اجاره آپارتمان مبله در همدان داشته باشید با ما تماس بگیرید تا خدمات اسکان خود در همدان را برای شما شرح داده و نیز مشاوره رایگان را داشته باشید.

هتل آرین همدان
هتل آرین همدان
3/5 - (9 امتیاز)

شاید شما دوست داشته باشید