هتل بوعلی همدان جزو هتل های قدیمی و لوکس همدان

هتل بوعلی همدان

هتل بوعلی همدان

هتل بوعلی در همدان از هتل های خوب و قدیمی و به نام شهر همدان بوده که کافی شاپ زیبای آن معروف و زبان زد خود همدانیها هست که زیاد به آنجا سر میزنند و از محیط و فضای زیبا و دلنشین آن استفاده میکنند.

موقعیت دقیق این هتل و آدرس هتل بوعلی در همدان در مرکز شهر همدان واقع شده و در میدان جهاد که در اصل به آن میدان دانشگاه میگویند قرار دارد و از لحاظ سطح دسترسی به همه جای همدان موقعیت خوبی داشته و علی الخصوص به آرامگاه بوعلی سینا و نیز بازارهای اطراف آن نزدیکی مناسبی دارد.

هتل پارسیان بوعلی همدان

هتل بوعلی همدان یکی از عالی ترین هتل‌ های زنجیره‌ ای پارسیان بوده که در قلب مرکزی همدان قرار گرفته است. قدمت این هتل به سال هزار و سیصد و سی و پنج برمی‌گردد و خودش به نوعی از بناهای دیدنی همدان نیز به حساب می‌آید. ساختمان اصلی هتل با دو باغ بسیار سرسبز احاطه شده است و نیز چشم‌انداز تعدادی از اتاق‌ها رو به همین باغ‌ها میباشد.

موقعیت مکانی هتل بوعلی در همدان

همانطور که ذکر شد موقعیت مکانی هتل بوعلی همدان برای بازدید از نقاط دیدنی و تاریخی همدان بسیار مناسب است و مسافران می‌توانند با پیاده‌روی ۱۰ دقیقه‌ای از جاهایی مثل باغ موزه نظری، آرامگاه ابوعلی سینا، آرامگاه باباطاهر، بنای شیر سنگی و بسیاری دیگر از بناهای دیدنی و مراکز تفریحی و توریستی دیدن کنند.

مراسم های مختلفی را هم خود ساکنین همدان در این هتل برگزار میکنند چرا که سالن شیشه‌ ای هتل بوعلی همدان هم فضای خاص و خیلی جالبی را جهت برگزاری مراسم‌های مختلف آماده کرده است. درست است که هتل بوعلی کمی قدیمی است ولی از نظر برخی امکانات و ویژگی ها با هتل باباطاهر همدان مقایسه میشود.

 

  • رزرو تلفنی: شماره های تماس : ۳-۳۸۲۵۲۸۲۲-۰۸۱
  • آدرس : همدان – میدان جهاد– خیابان بوعلی– هتل پارسیان بوعلی همدان

 

اگر میخواهید اتاق های راحت و تمیز را در هتلی شیک تجربه کنید هتل بوعلی همدان میتواند انتخاب مناسبی برای شما باشد اما به هر حال اگر تصمیم داشتید سوئیت های شخصی و دربستی را کرایه کنید و سلیقه شما به سمت اجاره سوئیت در همدان بود میتوانید با ما تماس بگیرید تا برای اجاره خانه مبله به مسافرین در همدان در خدمت شما عزیزان باشیم.

 

هتل بوعلی همدان
هتل بوعلی همدان
3.2/5 - (11 امتیاز)

شاید شما دوست داشته باشید