راهنمای جامع گردشگری همدان

راهنمای جامع گردشگری در شهر همدان

در این سایت برای اولین بار راهنمای جامعی مختص شهر همدان در اینترنت منتشر میشود. سعی کرده ام به عنوان نگارنده ای حرفه ای تمامی جوانب یک سفر را برای شهر همدان در نظر بگیرم و انواع اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما گردشگرانی که به این شهر مسافرت میکنید قرار دهم چنانچه کمی و کاستی در آن ملاحظه فرمودید به بزرگی خود ببخشید و میتوانید فیدبک دهید تا آنها را اصلاح نمایم.

راهنمای جامع گردشگری شهر همدان

همدان، یک شهر استراتژیک و تاریخی در غرب ایران واقع شده است. این شهر مرکز استان همدان است و در دامنه‌های کوه الوند واقع شده است. همدان به عنوان یکی از شهرهای با تاریخ باستانی و فرهنگ غنی ایران، دارای جاذبه‌های گردشگری متنوعی است که باعث جذب گردشگران داخلی و خارجی می‌شود. برخی از مکان‌های دیدنی معروف همدان شامل باغ‌های علیصدر، بیستون، مدرسه‌ی آل‌بویه، قلعه‌ی همدان و آبشار گنبدلی می‌شوند. علاوه بر آن، همدان معروف به شهر دیگری نیز است که دارای هوای خنک و آب و هوایی معتدل است.

صنعت توریسم در همدان

هر نوع نیازی که داشته باشید اعم از نحوه خرید و معرفی سوغاتی ها و همچنین مراکز تاریخی و تفریحی و توریستی را سعی کرده ایم در اینجا خدمتتان معرفی کنیم که دیگر نیازی به هیچ چیز نداشته باشید. هر چند جا برای توسعه زیاد دارد ولی تا حد امکان سعی شده استانداردهای لازم رعایت شود. صنعت توریسم در همدان هم مانند خیلی از شهرهای ایران و جهان برای خیلی ها درآمدزایی داشته و برای ما نیز درآمد اندکی به همراه داشته که بنده برای جبران و کمک اندکی به پیشرفت توریسم و گردشگری همدان این مطالب را تهیه کرده ام امیدوارم که مورد استقبال شما عزیزان قرار بگیرد.

هدف نخست ما در این وبسایت اجاره سوئیت به شما مسافرین عزیز در شهر همدان بوده و هست اما به هر حال هر مسافرتی نیاز به یک سری هدف ها و راهنمایی ها دارد که از قبل بدانید که هدفتان از سفر چیست، مقصد هایتان کجاست ، در چه مکانهایی قرار است اقامت داشته باشید و اینکه توقفهایتان را از قبل مشخص کنید تا با انگیزه ای مضاعف، بیش از پیش بتوانید با لذت از تک تک لحظات سفرتان استفاده کنید.

درباره سوئیت همدان

به هر حال کسی که از قبل برنامه مشخصی برای سفرش نداشته باشد ممکن است دچار سردرگمی شده و نتواند آنطور که میخواهد از سفر خود لذت ببرد اما وقتی شما پیش زمینه ای از مراکز توریستی و تاریخی و تفریحی مقصدتان داشته باشید و با توجه به خصوصیات اخلاقی خود هدفهایتان را انتخاب کنید و بدانید چه سوغاتی هایی بخرید و از کجا بخرید بهتر میتوانید برنامه ریزی کنید و دیگر زمانی را برای پرس و جو و سوال پرسیدن های ناایمن اختصاص نخواهید داد.

راهنما و نقشه گردشگری شهر همدان

برای رفتن به هر بخش که در زیر به توضیح آن میپردازم میتوانید بر روی لینک آن کلیک کرده تا به بخش مربوطه بروید. بنظر ما اولین و مهمترین چیزی که نیاز خواهید داشت ابتدا نقشه شهر همدان خواهد بود که باید نیم نگاهی به آن بیندازید و شمای کلی شهر دستتان بیاید که بتوانید در آن تردد داشته باشید ،سردرگم نشوید و یا راحت مقاصدتان را پیدا کنید که بدین منظور این نقشه که کامل هم هست در یک صفحه مجزا به صورت عکس و دانلودی در اختیارتان قرار گرفته است:

نقشه همدان

نقشه شهر همدان برای گردشگران و مسافرین

راهنمای معرفی اماکن تاریخی شهر همدان

در این بخش به تفصیل مکان های تاریخی را که میتوانید از نزدیک بازدید کنید و عکس بگیرید و از آن ها لذت ببرید در اختیارتان قرار داده شده ، به هر حال برای بسیاری از کسانیکه بدانند در مکانی نسل های زیادی زیسته و هزاران سال قدمت دارد آنجا جذابیت زیادی خواهد داشت و از شکوه تمدن لذت میبرند از این رو در این دسته میتوانید به خواندن جزئیاتی درباره برج قربان ، گنبد علویان ، تپه هگمتانه ، کتیبه و آبشار گنجنامه و دیگر نقاط تاریخی همدان بپردازید که بدین منظور روی لینک زیر کلیک بفرمایید.

اماکن تاریخی همدان

تور همدان

راهنمای مراکز تفریحی و توریستی برای گردشگران در همدان

به هر حال تفریح و گشت و گذار جزو لاینفک هر سفری هست و اگر بخواهید از سفر خود لذت کافی را ببرید باید هم به شهربازی بروید و هم از پاساژها و مراکز خرید دیدن کنید و هم جاهای عمومی که زیبا هستند و مورد استقبال گردشگران قرار میگیرند را از نزدیک ببینید همانطور که میدانید همدان یک کلانشهر هست و قطعا مکان های زیادی دارد که ممکن است برای شما خوشایند باشند از این رو در این دسته به مطالب جالبی پرداخته ایم و لیست کامل پاساژها و مراکز خرید همدان به همراه توضیحات، لیست کامل موزه های همدان ، تپه عباس آباد (بالا استخر ) ، دهکده توریستی گنجنامه ، غار علیصدر و دیگر نقاط تفریحی که میتواند برایتان لذتبخش باشد توضیح داده شده اند که میتوانید برای مطالعه به لینک زیر بروید.

مراکز تفریحی و توریستی در شهر همدان

راهنمای رستوران و فستفود همدان

راهنمای یادگاری و سوغاتی های شهر همدان

خرید همواره در هر زمان و مکانی برای اکثریت قریب به اتفاق مردم لذتبخش است که اگر این خرید در مسافرت باشد میتواند آرامش ، لذت و هیجان سفر را بیشتر کند خیلی از روانشناسان برای کسانیکه افسردگی دارند و از نظر مالی هم در وضعیت مطلوبی قرار دارند بحث خریددرمانی را مطرح میکنند پس اگر میتوانید خرید کنید و از نظر مالی مشکلی ندارید وقتی به همدان یا هر شهری سفر کردید حتما حتما سوغاتی و یادگاری را فراموش نکنید در همین راستا سعی کرده ایم لیست کامل و توضیحاتی جامع درباره سوغاتی های شهر همدان را به تفصیل در اختیار شما قرار دهیم که در آن به معرفی حلوازرده ، راحت الحلقوم ، انگشتپیچ ، کماج همدان ، سفال همدان ، فلفل ترشی ، ترشی گردو و دیگر سوغاتی ها و صنایع دستی همدان پرداخته ایم به همین منظور و برای مطالعه کامل آنها میتوانید به بخش زیر مراجعه بفرمایید.

سوغاتی های شهر همدان

سوغات کماج همدان ، سوغات عالی همدان

هر چند این مطالبی که جمع آوری شده جا برای توسعه بسیاری دارد اما سعی بر این بوده که توضیحات جامع و کاملی در حد توان ارائه شود به هر حال اگر نیاز به اجاره سوئیت در همدان داشتید نیز ما درخدمتتان هستیم، ولی حتی اگر از ما سوئیت تهیه نکردید هم خوشحال میشویم از مطالبمان استفاده کنید و اگر در بازنشر و ارسال آنها به دوستانتان هم کمک کنید بسیار کار پسندیده ای انجام داده اید! اگر هم نظرات و پیشنهاداتی در این زمینه دارید میتوانید توسط فرمی که در بخش تماس با ما بدین منظور تعبیه شده پیامی برای نگارنده ارسال نموده تا فیدبک شما در اسرع وقت بررسی و در صورت نیاز اصلاحات مربوطه در وبسایت و مطالب آن انجام گردد.

راهنمای جامع گردشگری همدان

4.3/5 - (11 امتیاز)

شاید شما دوست داشته باشید