ستاد اسکان فرهنگیان در همدان

اسکان فرهنگیان در همدان

اسکان فرهنگیان در همدان

اسکان فرهنگیان در همدان به صورت کلاس های درس و اجاره مدارس انجام میگیرد که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت اما فرهنگیان و معلمین عزیز که به همدان می آیند برای اجاره سوئیت در همدان میتوانید با شماره ای که در سربرگ سایت قرار دارد با ما تماس بگیرید.

برای اجاره سوئیت در همدان معلمین عزیز از تخفیف ویژه ای برخوردار خواهند بود. به هر حال قشر فرهنگی ایران حق زیادی بر گردن ما دارند. از نظر بنده به عنوان نگارنده این مطلب اگر معلمی نبود نمیتوانستم این مطلب را برای شما بنویسم.

برای فرهنگیان عزیز در اکثر شهرها خصوصا شهرهای بزرگ و توریستی برای اسکانشان از کلاسهای مدارس استفاده میشود و این اتاق ها را بصورت فرش شده و با حداقل امکانات تجهیز میکنند. همدان نیز از این قاعده مستثنی نبود و در شهر همدان نیز کلاس های درس برای اسکان فرهنگیان تجهیز میشود.

آدرس ستادهای اسکان فرهنگیان در همدان

به غیر از اجاره کلاس درس خانه معلم هایی با کیفیت خیلی بالاتری در همدان وجود دارد که به صورت مهمانپذیر هستند با این تفاوت که مختص فرهنگیان میباشند و محیط مناسبتری دارند و این ستادها در همدان در آدرس های زیر قرار دارند که میتوانید بدان مراجعه کرده و محل اقامتگاه خود را رزرو کنید.

مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان همدان همدان همدان خیابان شریعتی میدان شریعتی ابتدای خیابان میرزاده عشقی

همدان آرامگاه بوعلی بلوار شهید مدنی دبیرستان دخترانه شهدای جاوید الاثر ۰۸۱۳۲۵۲۱۳۸۵

همدان بلوار زینبیه کوچه سبدبافان (تالار پیام) دبیرستان قدس ۰۸۱۳۴۲۴۸۴۵۴

اگر سوئیت های ما را انتخاب کنید که راهنمای شما هم هستیم و هر سوالی داشته باشید در خدمتیم اما چنانچه اسکان فرهنگیان یا هتل یا هر نوع اقامتگاه دیگری را انتخاب کردید که سعادت میزبانی از شما را نداشتیم به شما توصیه میکنیم حتما حتما راهنمای گردشگری همدان را مطالعه بفرمایید تا از قبل با جاذبه ها و سوغات و … مراکز خرید و توریستی همدان آشنا شده باشید.

خانه معلم همدان

از این کلاس ها به دیگر مسافرین به غیر از فرهنگیان نیز اجاره میدهند اما قیمت آن کمی بالاتر است و برای معلمین و فرهنگیان تخفیف خوبی قائلند. اسکان در کلاس های درس در همدان و یا هر شهر دیگری در ایران فقط در ایام تابستان و تعطیلات نوروز امکانپذیر است اما خانه معلم در تمام طول سال مقدور میباشد.

خانه معلم فقط به معلمین اسکان داده میشود اما کلاس های درس برای همه آزاد است اما اولویت با فرهنگیان میباشد که ابتدا شما باید به ستاد اسکان فرهنگیان در همدان و یا هر شهر دیگری مراجعه نموده و سپس کلاس خود را رزرو و اجاره کرده و به آنجا مراجعه کنید.

امکانات این کلاس های درس عموما به صورت یه کلاس درس هست که میزهای آن برداشته شده و کف آن موکت یا فرش می اندازند و دارای تلویزیون و گاها چند بالش هست که سرویس بهداشتی آن عمومی بوده و برای همه کلاس ها مشترک است و عمدتا همان سرویس بهداشتی دانش آموزان میباشد.

اسکان فرهنگیان در همدان
اسکان فرهنگیان در همدان

 

در صورتی که هزینه سفر برایتان آنچنان مهم نیست میتوانید از سوئیت های ما استفاده کرده تا علاوه بر راحتی مناسب از آشپزخانه و پارکینگ و سرویس بهداشتی تمیز و … استفاده کنید و تجربه سفر را برای خود و همراهانتان لذتبخش کنید با قیمت مناسب در خدمت شماییم. میتوانید با همین شماره ای که در عکس بالای سایت در سربرگ نوشته شده با ما تماس بگیرید.

سوئیت برای فرهنگیان در همدان

البته به دلیل کرونا هنوز مشخص نیست که وضعیت اسکان فرهنگیان در مدارس و غیره به چه شکل خواهد بود اما میتوانید با ما تماس بگیرید تا سوئیت ضدعفونی شده را در اختیار شما قرار دهیم ضمن اینکه جالب است بدانید هم ما بعد از خروج سوئیت را ضدعفونی میکنیم و هم ۹۰ درصد مسافران خودشان اسپری الکل می آورند و معمولا دو سه باز سوییت ضدعفونی میشود و نگران قیمت هم نباشید برای فرهنگیان پیشنهاد خوبی داریم.

3.5/5 - (33 امتیاز)

شاید شما دوست داشته باشید