محل چادر زدن در همدان کجاست

کجا محل چادر زدن در همدان میباشد؟

چادر زدن مسافرین در همدان

اگر به دنبال جایی برای استراحت در شب های همدان هستید باید خدمت شما عرض شود که چادر زدن می‌تواند برای شما مناسب باشد در شب های گرم تابستان این خنکی همدان است که شبها را لذتبخش میکند اما اگر هم میخواهید سوئیت در همدان اجاره کنید میتوانید با ما تماس بگیرید.

چادر زدن قطعاً یکی از ارزان‌ترین و بی هزینه ترین راه های اسکان در شهرهای مختلف می باشد که شما بدون پرداخت هزینه ای برای هر شب اقامت می توانید چادر را بنا کرده و در آن به استراحت و خواب بپردازید.

کجا محل چادر زدن در همدان است؟

مکان های چادر زدن در همدان به شرح زیر بر اساس اولویت هستند:

۱-پارک مردم (لونا پارک) – آدرس : چهار راه پژوهش
۲-بوستان ارم (پارک ارم) – آدرس : میدان قائم، بلوار ارم
۳-پارک باباطاهر (آرامگاه باباطاهر) – آدرس : بعد از میدان چراغ قرمز
۴-پارک فرودگاه (بوستان نزدیک فرودگاه) – آدرس : ابتدای جاده تهران، نرسیده به شهر، نزدیک میدان فرودگاه

در برخی دیگر از نقاط همدان هم به ندرت چادر زدن یافت میشود اما اگر کنار دیگر مسافران باشید میتوانید احساس امنیت بیشتری کنید برای یافتن محل دقیق این پارک ها هم از طریق همین سایت نقشه شهر همدان در بخش راهنمای گردشگری برای شما دوستان قرار داده شده است که میتوانید از آن استفاده کنید.

در دیگر بخش های همین وبسایت یعنی بخش راهنمای گردشگری شهر همدان برای شما از مکان های توریستی همدان جاذبه های تاریخی و مراکز تفریحی معرفی شده که قبل از سفر بهتر است آن ها را بخوانید تا با علم و دانش بیشتری سفر کنید و از سفرتان با معلومات بیشتری لذت ببرید و همچنین میتوانید سوغاتی های همدان را هم در همین وبسایت دنبال کنید که برای این امر باید به بخش راهنمای گردشگری همین سایت یعنی سوئیت همدان دات آی آر بروید و از آنجا مطالب را دنبال بفرمایید.

محل چادر زدن در همدان کجاست

محل چادر زدن در همدان

محل چادر زدن در همدان در پارک های مختلفی وجود دارد یکی از این پارک ها که بزرگترین پارک همدان هم دارد یا همان پارک مردم می باشد که در چهار راه پژوهش واقع شده است که به لونا پارک هم معروف است.

برای چادر زدن و ماندن در شب در همدان محل چادر زدن بسیار مهم است.

همدان به خاطر این که شهر سردسیری می‌باشد در فصل‌های خیلی خاصی فقط امکان چادر زدن دارید و این فصل بسیار مناسب همان تابستان است اما شما باید این را در نظر داشته باشید که آشپزخانه حمام و سرویس بهداشتی مستقلی نخواهید داشت.

محل چادر زدن در پارک های مردم و بوستان ارم و آرامگاه باباطاهر در همدان مناسب می باشد اما در ابتدای فرودگاه امام هم می‌توانید چادر زده و در فرودگاه همدان پارک مخصوص چادر زدن وجود دارد. بهترین جا از نظر نگارنده همان بوستان مردم یا همان لونا پارک می باشد.

در نوروز امسال یعنی در ابتدای سال ۹۸ به دلیل بارش های زیاد و رحمت الهی که از آسمان نازل شد کمی چادر زدن و ماندن در چادرها سختتر شد و کار را برای آن دسته از مسافرینی که قصد اقامت در چادرهای مسافرتی را داشتند سخت کرد هر چند که همه ساله در فصل بهار همدان سرد است و ماندن در چادرهای مسافرتی تقریبا ممکن نیست اما امسال این قضیه نمو بیشتری پیدا کرد.

بهترین زمان برای چادر زدن فصل تابستان است چراکه در دیگر زمان های سال سرما اجازه چادر زدن و ماندن در شب را به شما نمی دهد و قطعاً سرما خواهید خورد. به هر حال شاید عده ای هزینه اجاره سوئیت برایشان مهم نباشد و بخواهند سختی نداشتن سرویس و … را هم تحمل کنند نه بخاطر اینکه پول ندارند بلکه به این دلیل که سفر به صورت ماجراجویی را میپسندند و به اصطلاح ماندن در چادر برایشان صفای خاصی دارد.

کرایه سوئیت به جای چادر زدن

 

حالا که کرونا هم شهرهای ایران و جهان شده ممکن است استفاده از چادر کمی خطرناک تر از قبل شده باشد البته همچنان میتوانید استفاده کنید اما به هر حال سرویس بهداشتی های عمومی و مکان های عمومی کلا خطرناکتر هستند و سوئیت ها را راحت میتوان ضدعفوین کرد البته ما خودمان ضدعفونی میکنیم اما خودتان هم میتوانید با یک اسپری الکل خیال خود را آسوده کنید.

3.4/5 - (31 امتیاز)

شاید شما دوست داشته باشید