ضرر و زیان سوئیت منزل اجاره ای در کرونا

حمایت از کسب و کار اجاره سوئیت بعد از کرونا

متاسفانه اجاره سوئیت موقت و کوتاه مدت دارای اتحادیه و اصناف نیست و میتوان اذعان داشت هیچوقت جدی گرفته نشده است و وقتی شغلی اتحادیه و اصناف نداشته باشد یا شغل شناخته نشود نمیتوان از آن دفاع کرد نمیتوان از آن حمایت کرد و در کل حقوقش همواره ضایع خواهد شد.

به هر حال چه قبول کنیم چه نکنیم نیاز به اجاره کوتاه مدت سوئیت و منزل در شهر های توریستی باعث بوجود آمدن شغل متفاوتی شده که در دهه های قبل بی سابقه بوده است.

عده ای تنها کسب و کارهای پوشاک و رستورانی که جلوی چشمشان هست را میبینند و فکر میکنند که در این میان تنها ایشان زیان دیده اند اما نمیدانند که ممکن است برخی اقدام به اجاره و رهن سوئیت کرده و با تجهیز آن و تمهیدات لازم برای نظافت و … کلی هزینه کرده باشند که برای تعطیلات عید نوروز که مسافرت های نوروزی اتفاق می افتد بتوانند از آن بهره برداری کنند.

در این میان شغل های زیادی آسیب دیدند و ممکن است خیلی ها مانند کرایه دهندگان سوئیت اصلا به چشم نیایند و کسی متوجه آن ها نشود. مانند خدمات دهندگان نظافت منازل که در نزدیکی این ایام کسب و کارشان همیشه رونق میگرفت و متاسفانه اکنون برعکس شده است.

اگر بخواهیم پیدا کنیم و نام ببریم ممکن است در این مطلب خارج از حوصله باشد شغل های بسیاری آسیب دیده اند حتی کارگران ساختمانی نیز در این میان مصون نمانده اند.

به هر حال اگر قرار بر حمایت باشد باید از همه شغل های آسیب دیده حمایت شود و مختص به یکی دو صنف نباشد و اگر عدالتی قرار است اجرا شود بسیار کار سختی خواهد بود.

3.5/5 - (2 امتیاز)

شاید شما دوست داشته باشید