نقشه شهر همدان برای گردشگران و مسافرین

نقشه شهر همدان

نقشه شهر همدان

شما عزیزان و گردشگرانی که به همدان می آیید برای سفر و گردش خود نیاز به یک نقشه مسیر و راه دارید و نقشه شهر همدان در این مطلب خدمت شما ارائه میشود.

برای استفاده بهتر میتوانید ابتدا عکس را دانلود کرده و با زوم کردن راحتتر مسیر ها و نقاط مد نظر خود را پیدا نمایید.

دانلود نقشه همدان

لینک دانلود مستقیم نقشه شهر همدان نیز در ذیل خدمت شما ارائه میشود که میتوانید برای اینکه در گالری گوشی خود همراه داشته باشید روی آن کلیک کرده و آن را سیو نمایید تا در طول سفر از آن استفاده کنید. وبسایت سوئیت همدان دات آی آر فکر همه چیز را برای شما کرده است.

لینک دانلود نقشه همدان

نقشه گوگل مپ هم میتواند برای شما مورد استفاده قرار بگیرد اما اخیرا خبرهایی مبنی بر پولی شدن گوگل مپ به گوش میرسد و نیز این نکته را هم باید مد نظر داشته باشید که در برخی نقاط شما ممکن است اینترنت نداشته باشید و این نقشه کار شما را به صورت آفلاین راه می اندازد و خیال شما را از بابت این موضوع راحت میکند.

چنانچه نقشه گوگل مپ را میخواهید و یا همان نقشه گوگل شهر همدان که هم به صورت مپ و نقشه و هم به صورت ماهواره ای میتوان استفاده کرد در همین سایت در بخش تماس با ما برای شما قرار داده شده که در منوی بالا میتوانید به راحتی آن را پیدا کنید.

علاوه برا آن در این عکس میتوانید برخی امکانات تفریحی توریستی و … را که در گوگل مپ و نقشه گوگل یافت نمیشوند را پیدا کرده و مورد استفاده خود و همراهان و همسفرانتان قرار بدهید.

همچنین در پایان بار دیگر یادآور میشوید که برای اجاره سوئیت در همدان میتوانید با ما تماس بگیرید

نقشه شهر همدان
نقشه شهر همدان

همانطور که در عکس این نقشه ملاحظه میفرمایید همدان به صورت دایره ای و رینگی طراحی شده و طراح اولیه این نقشه کارل فریش آلمانی هست که یک شهرساز آلمانی بود ولی بعده ها با بوجود آمدن شهرکها، کمی از این دایره ای و رینگی بودن همدان کاسته شد و دیگر به وضوح قدیم قابل رویت نیست.

یک نقشه هم به صورت اپ اندروید در کافه بازار پیدا کردم که اگر همه اینها کار شما را راه نینداخت میتوانید آن را دانلود کنید و استفاده نمایید و لینک نقشه هم به صورت پی دی اف آن را در زیر برای شما قرار میدهم.

نقشه pdf همدان

آدرس سوئیت روی نقشه همدان

هر کمکی که از ما بربیاید در خدمت شما هستیم هر زمان هم در همدان گم شده بودید میتوانید حتی با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم. از بابت پیدا کردن سوئیت ها در نقشه نیز خیالتان راحت باشد هر زمان که اراده کنید در ورودی شهر و یا هر نقطه ای از همدان که تشریف داشته باشید خودمان خدمت میرسیم و نگرانی از این بابت نداشته باشید.

در رابطه با نقاط تاریخی ، توریستی و تفریحی همدان و دیگر اطلاعاتی که ممکن است در طول سفر به کارتان بیاید سعی شده مطالبی گردآوری شود همچنین اطلاعات جامعی نیز در رابطه با راهنمای گردشگری همدان را در همین وبسایت برای شما جمع آوری نموده ایم و اکثرشان روی همین نقشه قابل رویت میباشند و برای اطلاعات دقیقتر و تکمیلی دربارشان میتوانید در بخش های مختلف سایت آن ها را مطالعه کنید.

3.9/5 - (54 امتیاز)

شاید شما دوست داشته باشید