هتل امیران همدان هتلی تازه ساز در همدان

هتل امیران همدان

هتل امیران همدان

هتل امیران همدان شعبه یک آن از نظر موقعیت در بهترین مکان و دسترسی قرار گرفته. هتل امیران همدان در شعبه یک از یک سو مشرف به کوه‌های الوند و از سوی دیگر منظره‌ای رو به کل شهر همدان را دارا میباشد.که شعبه دو هتل امیران در دست ساخت است و در ابتدای شهر همدان قرار دارد و در ورودی شهر بعد از فرودگاه هست که بسیار زیبا هم ساخته شده است.

شعبه یک هتل امیران

هتل امیران همدان در شعبه یک ۴ ستاره بوده که در اواخر اسفند ماه سال نود و پنج افتتاح شد. شعبه یک از نظر موقعیت در بهترین مکان و دسترسی واقع شده است. هتل امیران یکی از هتل های زیبا و بزرگ ایران که تمدن و فرهنگ یک ملت بزرگ وکهن را به رخ جهانیان می کشاند و نیز یگانه نماد تاریخی کشورست که با معماری یکتای جهانی خود نمایی بسیار زیبا را به این هتل ۴ ستاره داده است.

در این هتل کودکان زیر ۳ سال رایگان هزینه بصورت میباشد . اینترنت رایگان بودهد و نیز پارکینگ رایگان میباشد . همچنین سرویس اضافه بصورت کاناپه میباشد.

امکانات و شرایط هتل امیران در همدان

برای ساخت هتل چهار ستاره امیران از معماری ایران باستان الهام گرفته شده و استانداردهای روز دنیا در صنعت هتلداری در آن رعایت شده است. این هتل در ۵ طبقه، پنجاه و پنج اتاق و سوئیت دارد که همگی دارای امکانات کاملی میباشند.

از مزایای اقامت در هتل ۴ ستاره امیران در همدان می‌توان به صبحانه سلف سرویس  پارکینگ و استخر آن اشاره کرد ضمن اینکه رستوران هتل نیز با پخت غذاهای ایرانی و فرنگی همیشه آماده پذیرایی از مهمانان هتل را داراست.

هتل امیران دو سالن مجزا برای برگزاری جشن ها و سیمنارها دارد و به دلیل قرار گرفتن در خارج از محدوده طرح ترافیک برای آن دسته که با ماشین شخصی مسافرت می‌کنند هتلی مناسبی میباشد. این هتل در شعبه یک تا مرکز شهر سی دقیقه فاصله دارد که واقعا موقعیت مکانی خوبی دارد.

تلفن رزرو هتل امیران همدان     (۱۰ خط) ۰۸۱۳۸۲۰۲۰۲۰
آدرس : ایران – همدان – بلوار بعثت – هتل امیران شعبه یک همدان

به دلیل اینکه همدان به صورت رینگی و میدان میدان ساخته شده نقاط مختلف همدان دارای نزدیکی خوبی به هم دارند و از همه نقاط شهر دسترسی خوبی به دیگر نقاط میتوان داشت و شعبه دو هتل امیران که هنوز افتتاح نشده نیز از دسترسی خوبی برخوردار است.

سوئیت همدان دات آی آر در خدمت شماست و اگر به هر دلیلی بنا نداشتید که در هتل های همدان اقامت گزینید میتوانید برای اجاره سوئیت در همدان با ما تماس بگیرید.

"هتل امیران همدانهتل امیران همدان2رزرو و اجاره هتل در همدان

 

هتل امیران ۲

هتل امیران ۲ بعد از پروژه موفق هتل امیران۱ صورت گرفت و یک سرمایه گذاری خوبی بود که تقریبا تا وقتی دلار ارازن بود آنجا را هم تکمیل کردند و به نظرم بهترین سرمایه گذاری را انجام دادند و به صورت بلند مدت خیلی خوب خواهد شد و این هتل در بدو ورود از سمت تهران یا همان از سمت شمال میدرخشد و بزرگ است و سالن خوبی هم دارد که میتوانید در عکس زیر آن را ببینید.

هتل امیران2

هر دوی اینها با هم سینک هستند و هم شعبه یک و هم شعبه دو از نظر معماری با هم شبیه هستند اما جای آنها متفاوت است درست است که شعبه یک کمی بیشتر نزدیک به مراکز توریستی و مرکز شهر است اما شعبه ۲ کمی با نمای زیباتری ساخته شده است و میتوانید در عکس نیز ملاحظه بفرمایید که بزرگتر هم هست.

اگر یکی جا نداشته باشد شما را به آن یکی شعبه راهنمایی میکنند.

3.2/5 - (15 امتیاز)

شاید شما دوست داشته باشید