هتل کتیبه همدان

هتل کتیبه همدان

هتل کتیبه همدان

در سال ۲۰۱۸ که همدان مرکز گردشگری و پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی انتخاب شدو قرار شد اجلاس این سازمان در این شهر برگزار بشود تمهیدات ویژه ای اندیشیده شد و نیز برای کسانی که در حوزه گردشگری و خدمات گردشگری در همدان فعالیت میکردند پیشنهادات خوبی هر روز داده میشد.

در همین حوالی هتل کتیبه همدان با امکانات به روز خود پا به عرصه رقابت با دیگر هتل های همدان گذاشت و به یک باره با دیزاین منحصر به فرد خود و همچنین موقعیت مکانی ویژه در راس هرم توجه قرار گرفت که باعث شد توریستها و گردشگران خوبی را هم به سمت همدان روانه کند.

هتل کتیبه همدان برای کسانی که هتلی تازه ساز و با معماری نوین مد نظر دارند میتواند بسیار گزینه مطلوبی باشد. همانطور که خدمتتان عرض کردم مدت زمان زیادی از گشایش این هتل نمیگذرد هرچند کار ساخت آن زیاد زمان برده اما از مدت افتتاحیه این هتل تا کنون خیلی نمیگذرد.

هتل آپارتمان دربست و ارزان در همدان

اگر تماس گرفتید و قیمت و امکانات هتل باب میل شما بود که فبه المراد. تشریف بیاورید همدان و لذت ببرید. اما اگر میخواستید سوئیت ارزانتری کرایه کنید و دربست و مثل خانه خودتان یک واحد اجاره روزانه باشد میتوانید از سوئیت همدان استفاده کنید با شماره بالای صفحه یعنی با ما تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنیم.

همانطور که حدس میزنید در این هتل صبحانه سلف بصورت رایگان برقرار بوده و در داخل اتاق ها و لابی اینترنت دارد و در پنج طبقه با ۳۱ واحد اقامتی برای مسافرین در حال ارائه خدمات میباشد که این هتل در موقعیت مکانی نزدیک به عباس آباد و گنجنامه قرار داشته و ویو منحصر به فردی به چشم انداز ها و فضای سبز این منطقه دارد. همچنین آدرس و شماره تلفن این هتل به شرح زیر میباشد.

 همدان، بلوار ارم، ابتدای جاده مجتمع تفریحی عباس آباد
   تلفن: ۳۸۳۸۱۹۱۹-۰۸۱
 
هتل کتیبه همدان

 
2.1/5 - (11 امتیاز)

شاید شما دوست داشته باشید