سر استخر تپه عباس آباد همدان

تپه عباس آباد در همدان یا همان بالااستخر

تپه عباس آباد همدان یا همان سر استخر که همدانیها به آن بالای استخر نیز می گویند منطقه توریستی محسوب می شود که به آن عباس آباد گفته می شود. در قدیم این منطقه دارای استخری بوده به همین دلیل همدانیهای قدیم به آن بالای استخر میگویند.

منطقه تپه عباس آباد در شهر همدان

این منطقه خوش آب و هوا به خاطر اینکه به بالای شهر میرود به آن بام همدان هم گفته می‌شود که منطقه ای در آن وجود دارد که دارای استخر و دریاچه می‌باشد و دیگر منطقه پله هایی است که به بالای یک منطقه توریستی می‌رود و در آنجا کل شهر همدان زیر پای شماست و منظره ای دیدنی را تجربه خواهید کرد.

بام همدان

در تپه عباس آباد همدان که دارای درختان زیادی است و سرسبزی و طبیعت بکر و منحصر به فرد خود را دارد می توانید کل شهر را از بالا ببینید و شب های بسیار زیبایی را در آنجا سپری کنید. این منطقه به عنوان یک منطقه توریستی طی سرمایه گذاری هایی که در دوره آقای خاتمی انجام شد شناخته شده و هم اکنون بازدهی خوبی پیدا کرده است.

در قسمتی از این تپه تعداد زیادی پله با آبنمای زیبا وجود دارد که اگر مایل باشید میتوانید به بالای آن بروید که نوعی قله نیز محسوب میشود و در آن بالا یک استخر زیاد هست و نمایی از همدان که میتوانید از تماشای آن لذت ببرید مخصوصا اگر در تابستان و هوای خوب به آنجا رفته باشید به شدت توصیه میکنم که حتما این کار را انجام دهید و پله ها را به بالا بروید!

شهربازی کوچک هم در این منطقه وجود دارد که کودکان می توانند در آنجا به بازی مشغول شود همچنین در دریاچه این منطقه می توانید قایق هایی را برای سپری کردن اوقات خود کرایه کرده و از آنجا لذت ببرید. این منطقه به نوعی نزدیک به دهکده توریستی گنجنامه نیز میباشد.

در ابتدای ورودی عباس آباد شما باید ورودی پرداخت کنید به خاطر اینکه درآمدی برای شهرداری باشد و بیش از حد شروع نشود چرا که این منطقه بسیار زیبا و مورد استقبال گردشگران بوده و به طبع معمولا شلوغ می‌شد و این ورودی دریافت می‌شود تا موجب کمتر شدن ازدحام جمعیت شده باشد.

شما دوستان و سروران گرامی می توانید برای اجاره سوئیت در نزدیکی تپه عباس آباد همدان (بسیار نزدیک به عباس آباد همدان) با ما تماس بگیرید تا سوئیتهایی را در مرکز شهر و یا آپارتمان های مبله را در خود شهر همدان و همچنین منازل مبله نزدیکی تپه عباس آباد به شما معرفی کنیم.

 

سر استخر تپه عباس آباد همدان

 

4.4/5 - (11 امتیاز)

شاید شما دوست داشته باشید