منطقه تفریحی دهکده توریستی گنجنامه

مرکز تفریحی دهکده توریستی گنجنامه در همدان

دهکده توریستی گنجنامه کجاست؟

دهکده توریستی گنجنامه در همدان در محل گنجنامه واقع شده است که دارای وسایل تفریحی برای مسافرین و توریستها و گردشگران همدانی می‌باشد. این مجموعه در کنار غار علیصدر همدان و تپه عباس آباد و هگمتانه و … به شهر همدان وجهه توریستی تفریحی افزوده است.

در این منطقه تفریحی توریستی بانجی جامپینگ و همچنین غار آکواریوم و سورتمه ریلی و تله کابین و رستوران و … دیگر وسایلی که می‌تواند برای شما تفریح و سرگرمی به ارمغان بیاورد تعبیه شده است که در کنار آبشار گنجنامه و کتیبه های تاریخی گنجنامه این محل را برای توریستها و گردشگران جایی مناسب ساخته است.

منطقه گردشگری توریستی گنجنامه همدان

فاصله دهکده توریستی گنجنامه تا مرکز شهر همدان حدود ۵ کیلومترمی باشد که کتیبه گنجنامه و آبشار گنجنامه نیز در نزدیکی همین دهکده توریستی واقع شده و هم فاصله می باشند.

شما گردشگران و توریست هایی که به همدان سفر می کنید قطعا بعد از غار علیصدر یکی از جاهایی که باید به آنجا سر بزنید همین مرکز تفریحی یعنی دهکده توریستی گنجنامه و آبشار و کتیبه گنجنامه می‌باشد.

سوئیت همدان دات آی آر به شما معرفی میکند که سوئیت مبله نزدیک کتیبه گنجنامه و آبشار و دهکده توریستی گنجنامه موجود داریم اما پیشنهاد ما به شما اجاره سوئیت مرکز شهر بوده که هم به مراکز نزدیک تر باشید و هم قیمت کمتری بپردازید. چنانچه اصرار به بودن در این منطقه دارید میتوانید از باغ ویلاهای شخصی ما استفاده کنید.

این مطلب برای معرفی یکی از جاذبه های همدان بود اما عزیزان لطفا دقت بفرمایید که ویلاهای ما در کنار گنجنامه و بسیار نزدیک به گنجنامه هم داریم اما در داخل خود مجتمع توریستی گنجنامه نمیباشند.

 

منطقه تفریحی دهکده توریستی گنجنامه

4.4/5 - (5 امتیاز)

شاید شما دوست داشته باشید