راهنمای رستوران و فستفود همدان

مسافر همدانم! از کجا غذا بخریم و بخوریم؟ بهترین فست فود و رستوران های همدان

رستوران و فستفود در همدان

اکثر کسانی که به شهری سفر میکنند معمولا وقت برای غذا درست کردن ندارند و میخواهند که در رستوران ها و فستفودها غذا بخورند و بیشتر زمان خود را به گشت و گذار و تفریح بپردازند و خب همدان هم چون شهر توریستی هست در همین راستا مسافرین زیادی به دنبال رستوران های خوب در این شهر میگردند تا یک ناهار و شام خوب بخورند.

معمولا کسانی که در شهری ساکن هستند سلیقه خود را پیدا کرده اند و میدانند که کجا بروند که باب میلشان باشد و از دوستان و همکاران و آشنایان خود مراکز خوب و مناسب بودجه و سلیقه خود را پیدا کرده اند اما این امر برای مسافرین و گردشگران شهر متفاوت است.

به جز بحث خوب بودن و باب میل بودن خیلی وقتها مسافرین مدت زمان زیادی را میگذارنند تا که بتوانند یک رستوران یا تهیه غذا پیدا کنند و زمان گذاشتن برای این کار وقتی شما گرسنه هم هستید خیلی طاقت فرسا و خسته کننده خواهد بود.

در همدان کجا غذا بخوریم؟

در این مطلب بنده قصد دارم رستوران ها و فست فود های خوب و بروز همدان را خدمتتان معرفی کنم. البته کافی شاپ های خیلی خوبی هم در همدان داریم که غذاهای خوبی دارند و میتوانید از غذاهای خوبشان لذت ببرید. برخی رستوران ها ممکن است مدتی فعالیت داشته باشند و پس از مدتی بیزنس خود را تغییر میدهند که برای اینکه مجبور به آپدیت روزانه این مطلب نباشیم سعی بر آن است که بیشتر رستوران ها و فست فود های با سابقه را برایتان معرفی کنیم.

بورس رستوران و فست فود در همدان

خیابان مهدیه همدان پر است از فست فود و رستوران با سبک های مختلف که میتواند برای شما بهترین منو باشد و از میان این رستوران ها و فست فود ها یکی را به دلخواه خود انتخاب کنید خیابان مهدیه به میدان ایستگاه و ۴ راه پژوهش ختم میشود که خیابان بزرگی هست و میتواند برایتان پیاده روی و ماشین گردی در این خیابان نیز جالب باشد. البته در میان محلات دیگر نیز رستوران و فست فود یافت میشود که برایتان شرح خواهم داد.

البته تعدادی هم رستوران و سفره خانه در منطقه حیدره همدان قرار دارد که به حیدره بالاشهر معروف هست هرچند که محله در آن نزدیکی زیاد اعیان نشین نیست اما به حیدره بالا شهر معروف بوده و در آن نزدیکی سفره خانه هایی که معمولا قلیان نیز سرو میکنند و به صورت لژ خانوادگی انواع غذاها را نیز درست میکنند وجود دارند.

بورس دیزی در همدان

دیزی سنگی و دیزی های خوبی را در همدان میتوانید در شهر لاله جین پیدا کنید که خود همدانی ها زیاد به آنجا میروند اما داخل همدان هم دو تا دیزی سرا با دیزاین خوب در خیابان بوعلی که همدان پیاده راه بوعلی هست واقع شده اند به نام دیزی سرای آریاییان و دیزی سرای پارسیان که دیزی های خوبی را سرو میکنند. در محلات شکریه و مهدیه هم هستند که میتوانید به آنجا نیز بروید.

فرحزاد همدان کجاست؟

جاده حیدره در همدان پر است از رستواران ها و کافه هایی که مانند دره فرحزاد در تهران قلیان در طعم های متفاوت سرو میکنند و همچنین میتوانید انواع غذا ها را هم سفارش دهید ضمن اینکه دارای لژ های خانوادگی هم هستند.

 

رستوران نعل اشکنه

یکی از رستوران هایی که در موقعیت جغرفیایی نزدیک به گنجنامه و عباس آباد قرار دارد و غذاهای خوبی را سرو میکند همین رستوران نعل اشکنه هست که میتوان بیان داشت در جایی بسیار خوش آب و هوا نیز واقع شده و تقریبا رستوران قدیمی محسوب میشود.
این رستوران لوکس محسوب میشود و منو غذاهایش دارای قیمتی کمی بالاتر از سایر رستوران ها هست و اگر میخواهید که کمی بیشتر خرج کنید و همزمان جای خوبی هم رفته باشید میتواند پیشنهاد مناسبی برایتان باشد.

نعل اشکنه همدان

رستوران حاجی شاندیز

این رستوران در یک حمام قدیمی در همدان احداث شده و دارای جنبه تاریخی هم میباشد علی رقم اینکه غذاهای خیلی خوبی هم سرو میکند و دارای دیزاین تاریخی به سبک قدیمی هست و به صورت حجره به حجره اداره میشود. غذاهایش کمی قیمت بالا هستند ولی کیفیت خوبی دارند و میتواند مورد پسندتان باشد. آدرس این رستوران در محله حاجی یا همان پشت خیابان تختی میباشد.

بورس سوغات ، صنایع دستی همدان

برای سوغات و صنایع دستی و شیرینی های به خصوص همدان جاهای زیادی برای رفتن هست و اکثر شیرینی فروشی هایی که در سطح شهر همدان میبینید معمولا کیفیت خوبی دارند اما اگر هم خواستید در خود همدان یا هر شهر دیگری که بودید میتوانید به آدرس sooghati.com بروید و سوغاتی های شهر همدان را خریداری کنید.

رستوران شاندیز اصلی (مشهد) در همدان

شاندیز مشهد هم در همدان یک رستوران باز کرده که البته قیمت های شاندیز مشهد را میدانید که خیلی بالا هستند و به طبع کیفیت مناسبی نیز دارند اما آدرس این رستوران در طبقه دوم برج پاستور میباشد که یک طبقه را تقریبا به طور کامل به این رستوران اختصاص داده اند و در ۴ راه پاستور واقع شده است.

رستوران حمام قلعه

در کوچه مهر محله قاشق تراشان در خیابان شریعتی روبروی کوچه کبابیان یک رستوران داخل حمام بسیار قدیمی احداث شده که بسیار کار شایسته ای بوده و میتواند خیلی گسترش هم داشته باشد. این حمام سالیان سال کار میکرده و بعد از لوله کشی شدن و حمام دار شدن خانه ها بدون استفاده مانده و هم میتواند جنبه توریستی خوبی داشته باشد هم رستوران شیک و خاصی را تشکیل داده است.

رستوران حمام قلعه همدان

فست فودی اسپی یاس

این فست فود یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین فست فود های همدان است و اکنون غذاهای رستورانی نیز سرو میکند. غذاهای خوبی با قیمت معمولی سرو میکند و میتوان گفت که بعضی قیمت هایش بالا هستند دیزاین بیرونی خاصی ندارد اما دیزاین داخلی خوبی دارد. این فست فود در اواسط خیابان مهدیه قرار دارد.

فست فود دانژه

این فست فود هم در مهدیه همدان نزدیک ۴ راه پژوهش یا همان ۴ راه پارک قرار دارد و این فست فودی فقط غذاهای فستفود کافی شاپی سرو میکند و قیمت و کیفیت خوبی هم به نسبت دارا هست. این فست فود در دو طبقه دارای کارکنان مجرب بوده و ساندویچ ها و پیتزاهای خوبی سرو میکند.

نمایندگی های فستفودها در همدان

فست فود پدر خوب در همدان

فست فود پدر خوب که از جمله فست فود های زنجیره ای در همدان میباشد که در شهر های دیگر نیز شعبه دارد این فست فود علاوه بر ناهار و شام تا جایی که بنده اطلاع داشتم صبحانه نیز سرو میکرد و میتوانید برای خوردن صبحانه نیز به آنجا مراجعه نمایید. این فستفود ابتدا در محله رکنی واقع بود اما پس از مدتی به خیابان مهدیه همدان نقل مکان کرد و هم اکنون مانند خیلی از رستوران ها و فستفود ها در خیابان مهدیه حضور دارد.

فست فود عطاویچ در همدان

عطاویچ نیز همانند پدر خوب از جمله فستفود های زنجیره ای است که در همدان نیز شعبه زده البته معمولا یک همدانی برند را خریدای میکند و غذاهای معمول در آن فستفود را در همدان نیز سرو میکند که به هر حال مورد استقبال نیز قرار میگیرد. این فستفود نیز دارای یک شعبه در خیابان مهدیه همدان و یک شعبه هم از میدان بیمه به سمت دره مرادبیگ قرار دارد.

فستفود آقای برگر در همدان

آقای برگر که ابتدا با برگرهای دست ساز خوشمزه ای که درست میکرد معروف شد و سپس پیتزا و ساندیچ هم اضافه کرد ولی یکم از کیفیت برگرهای آن کم شد البته در آن زمان بنده برگر آقای خاص را در میان منوی آن دوست داشتم ولی کمی چرب بود و پنیر زیاد داشت و اکنون نیز سرو میشود این فستفود هم در خیابان مهدیه همدان قرار دارد.

خوردن صبحانه در همدان

البته در همدان حلیم و کله پاچه های زیادی پیدا میشود و میتوانید در آنجا صبحانه کاملی میل بفرمایید هر چند همدانی ها بیشتر دوست دارند کماج زرده یا گرده با پنیز و خامه را در ابتدای میدان کولاب یا همان میدان گرده پزی میل کنند. در آنجا تخت هایی برای نشستن و استراحت نیز اختصاص داده شده و در تابستان و فصول گرم بهتر است ولی در فصل سرما کمی نشستن در آنجا سخت میشود چرا که در فضای باز میباشد.

 

سفره خانه های همدان

در انتهای خیابان آزادگان که بعد از میدان مدرس قرار دارد جاده ای به نام جاده حیدره وجودداشته که به منطقه مریانج و سولان و امامزاده کوه ختم میشود این جاده دارای درخت ها و پوشش گیاهی زیبایی هست که در طول مسیر سفره خانه ها و رستوران ها و تالارهایی وجود دارند. با وجود ممنوعیت سرو قلیان همچنان در این سفره خانه ها قلیان سرو شده و دارای لژ خانوادگی و آلاچیق هایی نیز میباشند که میتواند برای مسافرین نیز جالب باشند. رستوران های الوند کنار ، عطریاس ، چشمه پری و … از جمله این سفره خانه ها و رستوران ها میباشند.

رستوارن نارولی ، رستوران عطر یاس و … نیز از سایر رستوران های همدان هستند.

تهیه غذاهای همدان

در همدان تهیه غذاها یا همان آشپزخانه های خوبی وجود دارد که قیمت مناسبی دارند، فقط بیرون بر دارند و در آن محل غذا سرو نمیکنند اما میتوانید آنجا غذا را خریداری نموده و به پارک یا سوئیتی که از ما کرایه کرده اید ببرید و نوش جان بفرمایید که معمولا در محلات پخش هستند و در شکریه و مهدیه و جانبازان و غیره موجود میباشد. اما

 

خواهشا مسافرین عزیز برای رستوران تماس نگیرند و فقط برای اجاره سوئیت در همدان تماس بگیرند اما رستوراندار های همدان که نیاز به تبلیغات ویژه در این سایت دارند هم میتوانند با شماره ۰۹۱۲۰۹۱۸۸۱۸ تماس بگیرند تا تبلیغشان به صورت ویژه در داخل سایت قرار بگیرد. همچنین اگر میخواهید در همدان سوئیت کرایه کنید شماره بالای سایت در اختیار شماست و اگر نخواستید سوئیت هم کرایه کنید میتوانید از مطلب محل چادر زدن در همدان استفاده کنید.

 

 

3.9/5 - (12 امتیاز)

شاید شما دوست داشته باشید