شهربازی رنگین کمان در همدان

شهربازی رنگین کمان در همدان + مجموعه خدماتی رفاهی

مجموعه شهربازی رنگین کمان در بلوار ارم

قطعا سفرهای تفریحی که به اتفاق خانواده و دوستان انجام میشود به قصد لذت بردن و تفریح است و البته اگر بخواهید کمی بیشتر از سفرتان لذت ببرید باید کمی هم پول خرج کنید تا بیشتر بتوانید خوش بگذرانید حالا این خرج کردن میتوانید شامل خرید لباس و سوغاتی و وسایل باشد و میتوانید به رستوران بروید و غذاهای متنوع انواع رستوران ها را امتحان کنید و یا اینکه میتوانید به شهربازی ها بروید و هیجانات بازی های آن را تجربه کنید که شهر بازی رنگین کمان در همدان همه این موارد را میتواند برای شما فراهم کند.

مجموعه کامل رستوارن و مرکز خرید رنگین کمان در همدان

در این مجوعه که با نام شهربازی رنگین کمان فعالیت میکند هم رستوران و فستفود و کافی شاپ هست و هم دارای مرکز خرید کوچک و جمع و جور هست و نیز بازی های زیادی در آنجا میتوانید پیدا کنید دو تا سالن بیلیارد خانوادگی دارد که محیط خوبی دارد و یک سالن بیلیارد خیلی عالی همراه نیز دارد که میتواند تایم و اوقات خوشی برای شما همراه بیاورد همچنین ترن های هوایی و رنجر و تاپ هوایی و انواع بازی ها را نیز در این مجموعه میتوانید بیابید و وسایل بازی برای کودکان و یک مجموعه کامل بازی های کودکانه به همراه فوتبال دستی و تونل وحشت هم در این مجموعه قرار دارد.

در ابتدا که این مجوعه فعالیت خود را در همدان آغاز کرده بود ورودی داشت و برای ورود به این مجموعه باید برای ورود هر نفر ۲ هزار تومان پرداخت میکردید که پس از مدتی این مبلغ ورودی برداشته شد و دیگر امروزه ورودی برای ورود به این مجموعه پرداخت نمیکنید و به راحتی میتوانید به داخل و خارج از آن تردد داشته باشید. همچنین بزرگترین پارک بازی و شهر بازی سرپوشیده همدان نیز در همین مرکز قرار دارد که میتوانید از نزدیک ببینید و اگر خواستید استفاده کنید.

شهربازی همدان

برای بازی کردن نیز باید یک کارت تهیه کنید و آن کارت را شارژ نمایید و به هر بازی که رفتید از شارژ آن استفاده کنید و به هر میزان که نیاز داشته باشید میتوانید کارت خود را شارژ نمایید. قطعا رفتن به این مجموعه میتواند برای شما لذت بخش باشد هرچند که یک پارک بازی در بالا استخر و یک شهربازی هم در پارک مردم یا همان لوناپارک در همدان وجود دارد و آنجا فانفار و چرخ و فلک های خوبی دارد اما به نظر بنده به عنوان نگارنده این پارک بهتر است.

وقتی یک شب زیبا را در پارک رنگین کمان که در بلوار ارم وجود دارد را گذراندید و به بوستان ارم هم رفتید و قدم زدید و از آب و هوای پاک و سالم همدان بدون رطوبت لذت بردید میتوانید برای اجاره سوئیت در همدان به ما تماس بگیرید تا بتوانید راهنماییتان کنیم تا لذت شما کامل شود و خرج زیادی بابت اسکان نداشته باشید و آن هزینه های اضافی که برای اسکان میخواستید بپردازید را به پارک بروید و یا یک سوئیت لوکس کرایه کنید چرا که برخی معتقدند پول برای خرج کردن هست و باید از عمر و سفرها لذت ببرید.

البته برخی خیلی اهل شهربازی نیستند که برای شما عزیزان لیست کامل موزه های همدان را در اینجا جمع آوری کرده ایم و آدرس و توضیحات هر کدام را هم نوشته ایم که اگر خواستید بتوانید استفاده کنید.

 

شهربازی رنگین کمان در همدان

 

3.7/5 - (7 امتیاز)

شاید شما دوست داشته باشید