هتل آپارتمان ایران در همدان

معرفی هتل ایران در همدان

هتل ایران در همدان

یک هتل آپارتمان مقرون به صرفه و با امکانات مناسب است که در نزدیکی آرامگاه باباطاهر واقع شده است و در اصل در خیابانی هست که از آرامگاه باباطاهر به سمت میدان فلسطین میرود. این یک هتل تازه ساز هست که در سال ۱۳۹۹ به بهره برداری رسیده است. بنابراین میتوانید انتظار تازه ساز بودن را داشته باشید.

تعداد اتاق های هتل ایران در همدان

تعداد واحد های این هتل ۱۵ واحد میباشد که در ۵ طبقه قرار دارند بنابراین یک هتل کوچک و به اصطلاح جمع و جور میباشد که ویژگی خاص آن دارا بودن امکان پخت و پز یا همان آشپزخانه در داخل اتاق های آن است. قیمت این هتل هماهنند سایر هتل های همدان در ایام پیک و شلوغی کمی متفاوت از سایر ایام میباشد از این روی نمیتوان قیمت دقیق را در این پست ثابت قرار داد.

صبحانه ، اینترنت ، موقعیت مکانی

رستوران در این هتل به صورت رایگان سرو میشود و میتوانید از پارکینگ و اینترنت در هتل نیز استفاده کنید. همچنین موقعیت مکانی این هتل در محل مناسبی از شهر واقع شده که دسترسی مناسبی هم به شما میدهد اما هر چند همدان یک شهر دایره ای شکل هست و دسترسی از همه نقاط شهر به سایر نقاط چندان دشوار نیست.

این هتل تازه ساز نمای زیبایی دارد ولی نکته جالب توجهی که اخیرا ملاحظه شده این است که نام هتل را از سر در آن پایین آورده اند و فعلا در کنار نام ایران هتل را نمیبینیم ممکن است که این کار به خاطر خدمات ایشان بوده باشد ولی اطلاع موثقی از دلیل این امر نداریم. هر چند تازه ساز بودن میتواند یک ویژگی خوب برای این هتل باشد اما چند مورد بی تجربگی کارکنان نیز شنیده شده است که صحت آن موارد البته برای ما مبهم هست و تنها به همین مقدار میتوان ذکر کرد. به هر حال این هتل تازه ساز به عنوان هتلی سه ستاره شناخته میشود.

در صورت سفر به همدان ، سفر خوبی برایتان آرزومندیم و در این وبسایت لیست کامل هتل های همدان به همراه آدرس ها و جزئیاتشان به و همچنین سایر اطلاعات گردشگری و توریستی که ممکن است نیاز داشته باشید را قرار داده ایم که میتوانید مطالعه بفرمایید.

هتل ایران در همدان

5/5 - (1 امتیاز)

شاید شما دوست داشته باشید

درج دیدگاه