سوئیت شهرک مدرس همدان

کرایه سوئیت در محله مدرس همدان

اجاره سوئیت در منطقه مدرّس همدان

ما سوئیت در محله مدرس برای شما عزیزان به صورت روزانه کرایه میدهیم همانطور که میدانید البته ناگفته نماند که اجاره سوئیت در همدان مختص هیچ محله خاصی نیست و در همه جا کار میکنیم اما محله مدرس چسبیده به دانشگاه بوعلی سینا بوده و به مرکز شهر بسیار نزدیک میباشد این محله در قدیم باغ و بوستان های زیادی داشته و هم اکنون هم اگر در این محل قدم بزنید درختان کهنسال و تنومند زیادی میبینید که طبیعت زیبایی را برای آنجا ساخته است.

در کل همدان همه جای آن خوش آب و هواست ولی هر چه بیشتر به سمت گنجنامه و باغ های اطراف حیدره حرکت کنید درختان بیشتر و بیعت قشنگتری را خواهید یافت از همین رو محله مدرس هم بیشتر به این سمت نزدیک است و میتوان درختان زیادی در آن جا دید. محله مدرس که به شهرک مدرس نیز شهرت دارد در کل محله آرامی هست و به نوعی جای دنج و مطلوبی در همدان حساب میشود.

این منطقه با اینکه اسم شهرک دارد ولی اصلا مانند شهرک مدنی و فرهنگیان و بهشتی و … از شهر دور نیست و به این دلیل که اولین شهرکی بوده که در همدان به صورت شهرسازی حرفه ای ساخته شده همچنان تحت عنوان شهرک خواهنده میشود.

به عنوان مثال عکس زیر در محله مدرس همدان واقع شده که یک خانه دنج و خوب محسوب میشود و میتوانید با خانواده خود حتی چند خانواده در آنجا اقامت گزینید!

سوئیت محله مدرس همدان ارزان

دسترسی محله مدرس همدان به نقاط توریستی

دسترسی در این محل به نقاط خوبی هست و میتوانید به راحتی به گنجنامه و حیدره و مرکز شهر دسترسی سریعی داشته باشید و از طریق بلوار شهید مصطفی احمدی روشن به مدرس راه هست و از داخل بلوار آزادگان نیز به داخل محله مدرس میتوانید راه یابید. میدان مدرس از جنوب به ۴ راه پژوهش یا همان ۴ راه پارک مردم میرسد و از چپ به حیدره و از راست به فلکه پاسدارن و همچنین از شمال هم به سمت بلوار آیت الله نجفی میرود.

دانشکده ادبیات در دانشگاه بوعلی سینا نیز دقیقا درب ورودی آن داخل مدرس هست هرچند از سمت درب اصلی و درب علوم پایه هم راه دارد اما از مدرس بسیار نزدیک تر بوده و دارای پارکینگ نزدیکتری میباشد.

برای اجاره روزانه خانه یا سوئیت در محله مدرس همدان ما در خدمت شما هستیم و با افتخار اعلام میکنیم که مرکز اینترنتی سوئیت همدان بیشتر سوئیت هایش در این منطقه قرار دارند که یکی از بهترین و زیباترین محلات همدان هست و دارای سوپرمارکت ها و فروشگاه هایی نیز هست که نیاز شما را تامین میسازند.

در عکس زیر نیز محله مدرس همدان در روی نقشه مشخص شده است.

سوئیت شهرک مدرس همدان

2.2/5 - (8 امتیاز)

شاید شما دوست داشته باشید