جاذبه توریستی غار علیصدر در شهر همدان

غار علیصدر همدان جاذبه ای توریستی برای کل جهان

غار علیصدر همدان

بزرگترین غار آبی جهان در همدان واقع شده است که حدود ۲۰ دقیقه تا خود همدان فاصله دارد و این یکی از بزرگترین جاذبه های توریستی برای همدان به شمار میرود که میتوان به جرئت گفت باید آنقدری روی این موضوع سرمایه گذاری صورت گیرد که همدان به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگران و طبیعتگردان در سراسر دنیا باشد.

بدون شک خیلی میشه روی این غاری که توی دنیا تکه سرمایه گذاری کرد.

این غار که در نزدیکی شهرستان کبودرآهنگ از توابع همدان و در منطقه روستای علیصدر قرار دارد طی میلیون ها سال از بارش قطرات باران و ترکیب آن با دی اکسید کربن و انجام نوعی واکنش شیمیایی شکل گرفته است که یکی از بی نظیرترین جاذبه های طبیعی و اشکال عالی و پدیده های طبیعی شگفت آور در جهان محسوب میشود.

مجتمع توریستی علیصدر در همدان

غار علیصدر همدان دو نوع بلیط دارد که هر دو شامل قایقرانی و گشت آبی در این غار میشوند و یکی برای توریست های خارجی و غیر ایرانی بوده و نوع دیگر برای هموطنان فارسی زبان میباشد که نوع خارجی که برای توریست های خارجی تعبیه شده هزینه بالاتری دارد و چند برابر میباشد.

شما هموطن عزیز که به قصد سفر به همدان به این شهر می آیید علاوه بر لذت بردن از جاذبه های تاریخی شهر کهن و باستانی همدان و همچنین آب و هوای مطلوب و پاکیزه در این شهر میتوانید حتما به غار علیصدر رفته و از این پدیده طبیعی که در نوع خود بینظیر هست دیدن کنید.

همچنین برای شما دوستان و سرورانی که میخواهید غار علیصدر همدان را بازدید کنید و در کنار بزرگترین شهر در اطراف آن سکونت داشته باشید ما پیشنهاد های ویژه ای به شما عزیزان داریم که خواهشمند است برای اطلاع از سوئیت های ارزان در همدان و همچنین ویلاهای لوکس و مستقل با ما تماس بگیرید.

جاذبه توریستی غار علیصدر در شهر همدان

4.4/5 - (8 امتیاز)

شاید شما دوست داشته باشید