سفال لالجین همدان

سوغات سفال لالجین همدان

سفال لالجین همدان

سفال لالجین همدان در اصل همان سفال لالجین هست خیلی کم سفال در همدان تولید میشود و غریب به ۹۵ درصد سفال هایی که در همدان موجود هستند تولید شهر لالجین هست. لالجین یک شهرستان کوچک از استان همدان میباشد که تقریبا بیکار ندارد. اقتصاد خوبی در همدان دارد و حتی در موارد زیادی از همدان برای کار به این شهرستان کوچک میروند.

شهرستان لالجین در استان همدان

به جز سفال در لالجین دیزی های خوبی هم میپزند و بسیاری از همدانی ها برای رفتن به رستوران تا لالجین میروند و از دیزی سنگی ها و دیزی های معمولی این شهرستان تناول میکنند. از این روی میتوان شهر لالجین را دارای اقتصاد خوبی دانست. دیزی هم همان آبگوشت هست که بعضی مواقع طبخ آن اندکی با نسخه خانگی متفاوت است ولی عمدتا متریال و مواد اولیه آن همان موادی هست که در آبگوشت های خانگی معمولی استفاده میشود.

به هر حال از بحث اصلی که سفال لالجین هست جدا نشویم سوغات سفال همدان از لالجین تامین میشود شما میتوانید برای رفتن به بازار اصلی و جایی که بوس آن هست به لالجین بروید و خرید خود را انجام دهید و شب را به همدان برگردید چرا که از لالجین تا همدان تقریبا ۲۰ کیلومتر هست و به راحتی میتوان تردد کرد.

سوغات سفال همدان

هنر لالجین در سراسر جهان معروف است و سفال لالجین همدان شهرتی جهانی دارد. صادرات سفال لالجین همدان نیز توانسته ارز آوری مناسبی برای اقتصاد ایران داشته است و خواهد داشت. به نظر نگارنده این مطلب اگر تبلیغات مناسبی در این زمینه صورت بگیرد و حتی بتوان از طریق سایت های ایبای و آمازون این محصولات را در بستر جهانی اینترنتی به فروش رساند میتواند بازاری بسیار وسیعتر فراهم آورد.

تنوع و هنر سفال لالجین همدان تمامی ندارد و فقط به سفال بسنده نشده و مینا کاری و هنر رنگکاری سفال ها را میتوان در این شهرستان مشاهده کرد. برای عده زیادی از مسافرین همدان دیدن این کار از نزدیک جذابیت زیادی دارد که میتوانند برای بازدید به همدان بیایند و یک سوئیت خوش قیمت از ما کرایه کنند و سپس برای رفتن به لالجین و دیدن دیگر نقاط گردشگری همدان اقدام کنند بدین منظور یعنی اجاره سوئیت در همدان با قیمت مناسب و ایمنی عالی در خدمتیم.

 

سفال لالجین همدان

خرید سفال لاله جین

قطعا اگر به همدان سفر کنید و خودتان حضورا خرید سفال را انجام دهید خیلی خوب است و میتوانید از این کار لذت هم ببرید به هر حال هنر ایرانی خریدن دارد ولی یک سایت هم عرضه مستقیم سفال را انجام میدهد و پول اجاره مغازه چون ندارد ارزان و با کیفیت هم سفال ها را عرضه میکند که در این راستا برای خرید اینترنتی سفال میتوانید در هر جای ایران که باشید سفال مد نظر خود را با میناکاری و لعابکاری منحصر به فرد ایرانی درب منزل خود تحویل بگیرید و دیگر با وجود اینترنت و تکنولوژی این کار بسیار راحتتر شده است.

4.2/5 - (4 امتیاز)

شاید شما دوست داشته باشید