سوغات انگشت پیچ همدان شیرین و دلچسب

سوغات انگشت پیچ همدان

سوغات انگشت پیچ همدان

سوغات انگشت پیچ همدان که در خود همدان بیشتر در ماه مبارک رمضان استفاده میشود طرفداران زیادی دارد که بخاطر شیرین بودن آن در ماه رمضان بیشتر استفاده میشود و بسیار محبوب است.

این سوغات به حلوای انگشت پیچ نیز معروف است که عده ای آن را گز مایع میپندارند.

طرز تهیه انگشت پیچ

شکر را در ظرف مورد نظر ریخته و آب را که باید به مقدار یک بند انگشت بالاتر از شکر باشد اضافه می‌کنیم و بر شعله گاز قرار می‌دهیم.

بعد از این که شربت قوام آمد جوهرلیمو را داخل آن می‌ریزیم بعد از کمی حرارت دادن مقداری از شربت را بین دو انگشت قرار می‌دهیم اگر به صورت کش‌دار شد شعله را خاموش و صبر می‌کنیم تا خنک شود در حدی که اگر سفیده را به آن اضافه کنیم پخته نشود  در این زمان سفیده‌ ها را به میزانی که پف کند هم می‌زنیم و آن را به شربت اضافه و آنقدر هم می‌زنیم تا مواد کاملاً سفید و یک دست و کشدار شود.

انگشت پیچ ما آماده شد

حالا سوغات انگشت پیچ همدان ما آماده است، ما می‌توانیم برای عطر و طعم آن به شربت گلاب نیز اضافه کنیم. سر سفره افطار انگشت پیچ بسیار عالی هست چرا که قند بالایی دارد و میتواند شما را سر حال بیاورد. بر خلاف ظاهرش زیاد شل نیست و مخصوصا اگر آن را در داخل یخچال قرار دهید سفت تر هم میشود.

خرید انگشت پیچ هم به صورت حضوری و هم اینترنتی انجام میشود برای خرید حضوری اکثر سوغات فروش ها و شیرینی فروش ها در همدان این محصول را موجود دارند و در ماه رمضان مصرف آن چند برابر میشود و منبع مغذی از پروتئین و قند و … است که برای خرید غیر حضوری هم میتوانید به لینک خرید انگشت پیچ که متعلق به سایت فروش سوغات در ایران هست مراجعه کرده و به هر کجای ایران که خواستید ارسال کنید.

از آنجا که همدان ۲۰۱۸ شروع شده و یعنی امسال همدان پایبخت گردشگری آسیا میباشد که امیدواریم با سفر به شهر همدان و خرید سوغات همدان از سفرتان لذت برده همچنین میتوانید از سوئیت های ارزان ما در همدان ما جهت اقامتگاه خود استفاده کنید.

 

سوغات انگشت پیچ همدان
سوغات انگشت پیچ همدان
3.9/5 - (8 امتیاز)

شاید شما دوست داشته باشید