باغ وحش همدان

باغ وحش همدان

باغ وحش همدان

همه نوع تفریحات از تله کابین تا بانجی جامپینگ و شهر بازی و … در شهر توریستی همدان موجود بود اما این یک مورد یعنی باغ وحش کم بود.

هرچند طرفداران حقوق حیوانات نظرات مختلفی در رابطه با باغ وحش و تاسیس آن در همدان داشتند اما بالاخریه افتتاح شد و باغ وحش همدان راه اندازی شد.

به هر حال بنده به عنوان نگارنده این مطلب تا حدودی با وجود باغ وحش موافقم اما همزمان معتقدم نباید حیوانات در آنجا آسیب ببینند و یا مورد آزار قرار بگیرند. اما شاید چون در شهر خودم بود بیشتر خوشحال شدم.

لطفا اصلا و ابدا برای پرسیدن آدرس باغ وحش اطلاعات بیشتر در مورد باغ وحش ، خرید بلیط باغ وحش و ساعات کاری با ما تماس نگیرید و فقط و فقط برای اجاره سوئیت در همدان میتوانید تماس بگیرید با تشکر

آدرس باغ وحش همدان

این باغ وحش با فاصله ۵ دقیقه ای به غار علیصدر قرار گرفته. باغ وحش ۴هکتاری که چندین گونه پستانداران، پرندگان و دوزیست در آنجا زندگی میکنند. در اصل این باغ وحش متعلق به مجموعه علیصدر میباشد.

در کنار غار علیصدر میتوانید از باغ وحشی که در آنجا وجود دارد هم بازدید فرموده و از سفر خود لذت بیشتری ببرید. و امیدواریم اوقات خوشی را در این باغ وحش داشته باشید.

 

3.9/5 - (13 امتیاز)

شاید شما دوست داشته باشید

درج دیدگاه